Náplň práce:
Hledáme šikovného kolegu, který má rád administrativní činnost a trochu se vyzná v řešení pojistných událostí. Nebojte, jestli jste to nikdy nedělali, rádi Vám vše ukážeme. U nás najdete příjemný kolektiv a rodinné zázemí. Nabízíme jistotu stabilní práce a možnost profesního růstu. Jedná se o kompletní správu pojištění a pojistných událostí vlastního vozového parku. Především řešení škodních událostí dopravních prostředků tj. nafocení, komunikace s pojišťovnou, smluvení opravy vozu v našem vlastním či autorizovaném servisu.
Kontrola spotřeby aut u našich řidičů, kontrola knihy jízd.
Vidíte se jako šéf/ka pojistných událostí u nás ve firmě? Stačí jen poslat životopis a třeba to budete právě vy, kdo získá cenné zkušenosti z administrativního prostředí a stane se součástí významné firmy v logistice.
Vyřizování nároků z pojištění
Sepisování zápisů o škodních událostech na dopravních prostředcích
Evidence, kompletace a podávání reklamačních řízení
Evidence podaných reklamačních smluv
Kontrola plnění reklamačních řízení
Kontrola spotřeby našich firemních aut
Kontrola knihy jízd našich řidičů
Co od Vás očekáváme:
- Praxe v administrativě
- Zkušenost s vyřizováním pojistných událostí výhodou
- Dobrá znalost MS office především MS Excel
- Řidičský průkaz sk. B
- Časová flexibilita
- Spolehlivost, přesnost, zodpovědnost, samostatnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- HPP úvazek
- Prostor pro seberealizaci a možnost pracovního růstu
- Příspěvek na obědy
- 20.dní dovolená
$ads={1}