Administrativní pracovník pro správu pojištění [Czech Republic]


 

Náplň práce:

Hledáme šikovného kolegu, který má rád administrativní činnost a trochu se vyzná v řešení pojistných událostí. Nebojte, jestli jste to nikdy nedělali, rádi Vám vše ukážeme. U nás najdete příjemný kolektiv a rodinné zázemí. Nabízíme jistotu stabilní práce a možnost profesního růstu. Jedná se o kompletní správu pojištění a pojistných událostí vlastního vozového parku. Především řešení škodních událostí dopravních prostředků tj. nafocení, komunikace s pojišťovnou, smluvení opravy vozu v našem vlastním či autorizovaném servisu.

Kontrola spotřeby aut u našich řidičů, kontrola knihy jízd.

Vidíte se jako šéf/ka pojistných událostí u nás ve firmě? Stačí jen poslat životopis a třeba to budete právě vy, kdo získá cenné zkušenosti z administrativního prostředí a stane se součástí významné firmy v logistice.

Vyřizování nároků z pojištění
Sepisování zápisů o škodních událostech na dopravních prostředcích
Evidence, kompletace a podávání reklamačních řízení
Evidence podaných reklamačních smluv
Kontrola plnění reklamačních řízení

Kontrola spotřeby našich firemních aut

Kontrola knihy jízd našich řidičů

Co od Vás očekáváme:

  • Praxe v administrativě
  • Zkušenost s vyřizováním pojistných událostí výhodou
  • Dobrá znalost MS office především MS Excel
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Časová flexibilita
  • Spolehlivost, přesnost, zodpovědnost, samostatnost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • HPP úvazek
  • Prostor pro seberealizaci a možnost pracovního růstu
  • Příspěvek na obědy
  • 20.dní dovolená

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Отправить комментарий

Новые Старые

Sponsored Ads

نموذج الاتصال